joi, 22 aprilie 2010

Amintirii ce raman vii in mintea noastra



"Mi-e greu si cu, si fara…"

Am sa-ti raspund in versuri scrise:
Imi apari mereu in vis, spunandu-mi soapte
Mi-e greu sa traiesc in clipe suspendate,
Si viata sa ti-o daruiesc.
Respirand mereu cu aceeasi teama,
Sperante ce nu se pierd nicicand visez
Astept sa treaca ziua de azi
Sa uit ce a fost ieri.
Rascolind din nou in amintiri,
Sa simt gustul acelui sarut maret.
Cu regret sa-ti marturisesc
Ca mi-e greu…si inca sper
Sa iubesc tot ce am avut ieri.
Fericirea de-o privesti,de-o gasesti
Prin lungi carari din luminate zari
Crezand ca razi, te alung si te dispretuiesc
Te iubesc si sper sa intelegi
Tot ce avem si nu pretuiesti.
Bucuria ce-n suflet patrunde,
Un cadou pretios mi-ai daruit,
Si, iata suspin de dorul tau nemarginit,
Iubite, ai vrea in brate sa ma strangi?!?!
Sa-mi spui ca ma iubesti si sufletul ma doare,
Si visul sa-l traiesc in realitate.
Cu tine sa pasesc…
In clipe suspendate.

Era prea tarziu sa mai apari in vis,
Un vis ce putea dura o vesnicie
Dar noi suntem simpli trecatori
Intr-o viata fara spectatori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu