sâmbătă, 30 noiembrie 2013

Emoții

   
  
    M-am desprins de cuvinte ca să vin mai aproape de tine și să mă simți, să simți dorința acută și nevinovată de care nu pot scăpa și mă înconjoară și mă face să mă declar învinsă, învinsă în fața iubirii. Dependența pe care am căpătat-o de-a lungul timpului a devenit invincibilă încât recunosc pentru prima dată în viață că mă cutremur din toate încheieturile la fiecare cuprindere de a ta și reacționez involuntar la fiecare impuls pe care mi-l da sufletul.
   Frumusețea dragostei e descrisă sublim prin prisma ecoului ce rasună prin fiecare bătaie a inimii mele lipită de trupul tău. Personajul tău îmi fură zâmbete inocente, îmi dezvăluie întreaga poveste de dragoste.
Ciudat este modul cum te privesc deseori în liniște, mă domină sentimentul de a te dori iar și iar și iar, de a te dori la nesfârșit…
   O multitudine de emoții mă întâmpină și astfel creându-se un câmp vizual în care ne plasăm fără să-mi dau seama dacă pot controla sau nu simțirile, manifestându-mă ca atare.
S-au amestecat trupurile, gândurile zboară în aceeași direcție, mâinile sunt prinse într-un joc al degetelor, observându-se pe chipurile noastre o fericire pe care dorim s-o păstrăm intactă în fața oamenilor.
  Admir intens și totodată ador nebunia pe care o trăim în doi, nu sufăr de paranoism dar am așteptat atât de mult aceste clipe încât în acest moment doresc să găsesc o soluție astfel să pot opri timpul încât să devină eternitate. 
Aș vrea să găsesc locul miilor de mulțumiri pe care doresc să ți le transmit însă azi m-am hotărât să-ți mulțumesc altfel: dăruindu-ți zâmbete, momente de bucurie, dragoste, dăruindu-mă ție fără a te întreba dacă mă dorești.
  Ți-e cunoscut sentimentul de fericire?! Ți-l conturez perfect prin bucuria pe care mi-o transmiți necontenit în fiecare zi dându-mi putere de a lupta, de a continua, de a răzbate, de a te iubi așa cum nu mi-am imaginat vreodată că o pot face.
 
  Poate nu știi dar intuiești, e în mine, trăiește și crește odată cu mine, hrănindu-mă în fiecare zi cu ea ca să pot fii fericită! Azi îi pot da atâtea conotații, de la admirație, pasiune, fantezie, stângăcie până la iubire, obsesie. 
    Toate aceste zile, momente petrecute cu tine sunt memorabile și le voi păstra veșnic inacte.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu