sâmbătă, 6 martie 2010

Un timp ce n-a trecut...


E un timp ce de departe parca vine, e un timp in care linistea nu-si gaseste pace, e un timp in care tacerea spune multe, mai mult decat cuvintele nerostite.
Mi-e frica de timpul ce trece, mi-e frica de gandurile efemere, mi-e frica sa nu pierd visul ce-l traiesc, mi-e frica de privirea ta inlacrimata, mi-e frica de cuvintele ce le spun si incerc sa nu trec iar prin ce-am trecut...
"Lasa-ma sa fiu eu, lasa-ma sa cad la nesfarsit, sa ma descarc in versuri, lasa-ma sa-ti vorbesc despre mine...daca nu vrei, pleaca!!"
Cui ii pasa ca traiesc in vise vaste?!
Cui ii pasa ca iubesc in iluzii desarte?!
Cui ii pasa ca urasc dorintele apasatoare?!
Cui ii pasa ca plang si suferinta nu-mi da pace?!
Cui ii pasa oare?!
Stiu ca nu e un inceput chiar "bun" pentru blog....insa ce pot face?!

7 comentarii:

  1. Indiferent ce ni se intampla, viata merita traita!

    RăspundețiȘtergere
  2. trecem prin timp..timpul trece prin noi...

    RăspundețiȘtergere
  3. Poate asa e insa nu timpul se schimba ci noi!

    RăspundețiȘtergere
  4. da e ceva normal odata cu trecerea timpului s te schimbi atat fizic cat si sufleteste

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt de acord cu tine! insa eu ma gandeam la altceva!....
    Nu timpul ne schimba ci tot ceea ce se petrece-n jurul nostru.

    RăspundețiȘtergere
  6. exact...cu timpul au loc anumite schimbari datorita e tot ce ti se intampla..nu tot timpul poti fi fericit la fel cum nu tot timpul poti fi trist..iar in timp asta se observa;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Doar in timp ne vom da seama de greselile pe care noi am ales sa le facem!
    Indiferent de calea pe care am ales-o s-o urmam, trebuie sa luptam, sa credem, sa iubim, sa respectam, de restul "se va ocupa" cel de Sus.

    RăspundețiȘtergere