sâmbătă, 6 martie 2010

Iluzii amagitoare


As fi vrut ca acest inceput sa fie altfel, as fi vrut insa indiferent cum as fi inceput tot aici as fi ajuns.
Cuvintele nerostite ce par a fi sentimente, dorinte, vise, iluzii s-au pierdut undeva. Am hotarat sa zbor departe de nori, am sa plec departe de voi. Stiu ca am sa las in urma o lume a mea, pe care o mai regasesc decat in mintea mea, poate candva. Atat de multe s-au schimbat in inima mea. Am asteptat de atatea ori in zadar , am alergat si am simtit ca am trecut dincolo de timp, de spatiu, de viata si acum tot ce conteaza e iertarea noastra.
Acele zile care as vrea sa se repete, aceste ganduri ce inca ma doboara, acele vise ce inca ma tin in viata, acele amintiri ce inca vor sa apara...aceste sentimente ce inca nu-mi dau pace!
M-am ratacit pe un drum obisnuit si am obosit sa tot caut ceva anume...vreau sa traiesc, vreau sa zambesc, vreau sa-mi creez propria mea viata in care sa nu ma gandesc la ce-a fost ieri ci la ce va fi maine...vreau doar visez, iar tu, cel ce citesti sa nu vezi ceea ce am reusit sa creez!
"Mi-e dor de visul ce-l traiesc..."

12 comentarii:

  1. frumoase cuvinte dar pline de negativism. parca te-ai fi inspirat numai din Bacovia. totul pare de plumb, rece si lipsit de speranta. deschide ochii si treieste, incearca sa vezi lucrurile in culori mai deschise.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu m-am inspirat din Bacovia!
    Sunt propriile mele trairi...ochii ii am deschisi insa ceea ce nu ma lasa sa traiesc e lumea ce ma inconjoara!
    Doar visele mai sunt in culori, viata e asa cum e...

    RăspundețiȘtergere
  3. lumea ce te inconjoara nu-ti creaza universul si nici nu-ti poate modifica gandirea. fa-ti visele realitate!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru un moment n-am cum sa-mi fac visele realitate...depinde de timp si de sentimente!

    RăspundețiȘtergere
  5. don't worry..be happy:):):)
    oricum pentru visele ce le ai trebuie sa lupti:):)

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca n-am lupta viata n-ar avea nici un sens!

    RăspundețiȘtergere
  7. exact..nu trebuie s te simti invinsa daca ceva nu a reusit..important e ca ai luptat pentru visul tau..asta conteaza;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Si voi lupta in continuare...pentru ca exista mereu cineva care iti da putere sa mergi mai departe!(iar daca nu-i asa,nu trebuie sa exasperam, trebuie sa ne continuam viata si snguri,vom deveni mai puternici,mai siguri pe noi insine...)

    RăspundețiȘtergere
  9. pai da..dak nu ne ajutam noi..cine sa ne ajute???

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu stiu, poate nimeni!
    Suntem oameni iar unele greseli pe care le facem sunt imense!
    Poate nu meritam sa fim ajutati insa trebuie sa traim, avem vise de indeplinit!

    RăspundețiȘtergere
  11. dak nu gresesti nu inveti..asta e filozofia mea:))
    plus k dak nu ai gresi nu ai vedea ce e bine si ce nu...

    RăspundețiȘtergere
  12. Sunt de acord cu tine, insa sunt persoane care isi dau seama de asta prea tarziu!
    In fine...viata merge mai departe!:)

    RăspundețiȘtergere